.
Hubungi Kak Liza Sekarang!
-->> 019-3278824 / 019-6622799 <<--


.

Cara Penggunaan

Mudah, ringkas dan 3 minit sahaja!  
Alpha Lipid SD2 amat mudah diamalkan apatah lagi bagi anda yang senantiasa sibuk dengan urusan harian. Kesibukan itu jugalah yang membuatkan anda tidak berkesempatan untuk menjaga kecantikan diri. 

Cara Penggunaan Alpha Lipid SD2

Tiada sebarang peraturan rumit yang perlu anda ikuti dan anda akan mendapat bentuk badan yang diidam- idamkan selama ini. Berikut adalah beberapa perkara yang mesti anda lakukan untuk mencapai hasil yang optima:
  1. Lebihkan pengambilan protein seperti ikan, ayam, daging, seafood, dan sayuran.
  2. Kurangkan makanan berlemak dan bergula seperti coklat.
  3. Penting untuk anda minum 2-3 liter (8 gelas) air sehari

Pengambilan Alpha Lipid SDII sememangnya terbukti untuk menurunkan berat badan. Disiplin diri dan kesetiaan terhadap program diet adalah kunci utama kejayaan anda. Selamat Mencuba!

Untuk sebarang pertanyaan/ pembelian, sila hubungi saya dengan segera:  019-3278824 
 (Kak Liza)

22 comments:

  1. air sejuk tu, air masak yg disimpan sejuk dlm peti ais or air masak(air suam) maksud puan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awak boleh guna air sejuk biasa/ ais. Hanya elakkan air suam/ panas sahaja.

      Delete
  2. salam, kalau minum alpha lipid nie, tiada kesan sampingan kaa ? mksud sy kalau yang minum nie, ibu ibu yang masih menyusukan baby nyaa ?

    ReplyDelete
  3. Boleh atau tidak mengambil SD11 ini ketika sedang period?

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Hai Maizatul,
      Produk ni sesuai untuk umur 17 tahun dan ke atas tetapi bagi golongan muda yg mengalami masalah obesiti yg teruk, boleh cuba juga.

      Delete
    2. tapi mcm mana pula kalau pelajar itu duduk asrama..

      Delete
    3. Salam Maizatul,
      Tiada masalah jika tahap obesiti dah serius sbb kita perlu ambil 3 kali sehari sahaja. :)

      Delete
  5. salam sis.sy bwu start mnum alpha lipid arini 22 dis.hopely sbln kan dtg akn nmpk hasilnya.cmne sy nk trunkn brat bdn tnpa ambil msa yg lma sprti sblum2 ni.sb sblm ni sy ambil pil krus yg mnhan than lpar sy wpon bole ambil heavy food.so,skrg sy bjya kuragkn mkn nasi sb hya smgu skli shj sy ambil karbihidrat.sy hya ambil roti yg lower fat fibermeal...sy still mnum byk air n kerap buang air stiap hri.jd bpe kli shri sy prlu amek produk ni.hope,plaburan sy bsma alpha lipid dpt hasilnya insyaallah amin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Animmalik,

      Tahniah sebab pilih produk yg betul cuma kalau boleh betul2 kurangkan karbohidrat termasuk roti tu. Gantikan dengan protein cth: ikan, daging, ayam, seafood, hotdog etc.. Kamu ada 2 pilihan samada ambil 4 kali sehari atau 3 kali sehari, tapi pastikan total 8 scoops dalam sehari k. Good luck! :)

      Delete
  6. salam..jika sy bjaya mengurangkn berat bdn dan sy bhenti mgambil SD11..Adakah berat bdn sy akan kembali naik dan akan mberi kesan smpingan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Sarienah,
      Kebiasaannya berat badan ideal tu akan mantain selagi kita ikut fasa-fasa dlm diet Alpha Lipid SD2 ni. Sarienah boleh rujuk pada halaman "Tips Tambahan" untuk lihat jadual fasa-fasa diet tersebut ya! :)

      Delete
  7. Salam akk.sy mngalami berat bdn yg x normal. sy ingin mncuba alpha lipid ni tp sy ad bce artikel ttg diet mngikut jnis darah yg mngatakn darah jnis 0 tidak sesuai untk sbrang tnudu..jd boleh khsaya mngambilnya..

    ReplyDelete
  8. salam
    saya umur 33tn berat badan 101.5kg dgn ketingian 164
    dan mempunyai kencing manis bacaan gula 10.5
    SOALAN SAYA ..BOLEH KE SAYA GUNA PRODUK INI DAN BRAPA TIN UTK PERLU AMBIL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Damia,
      Boleh, produk ini Alpha Lipid SD2 memang sesuai untuk penghidap kencing manis dan darah tinggi. Diet yang diamalkan juga adalah hampir sama spt diet pesakit kencing manis. Saya sarankan Damia ambil pakej sebulan (4 tin SD2 + Keahlian + Starter Kit + Shaker + Buku Panduan SD2 + Ketostick + Poslaju) atau boleh juga ambil pakej 2 bulan kerana Damia perlu turunkan lebih dari 20kg.

      Delete
  9. satu tin akan tahan berapa lama ye?
    sebulan satu tin ke @mcm ne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Yusnor,
      1 tin Alpha Lipid SD2 digunakan utk 1 minggu sahaja dan biasanya penurunan bagi 1 tin tersebut adalah 2-5kg secara purata. Bagi pakej 1 bulan adalah termasuk 4 tin Alpha Lipid SD2

      Delete
  10. hi my age 27 height 174cm weight 102kg boleh reduce 15kg in 1 month

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi there,
      Your weight losses will depends on your body system condition. Some consumers loss less than 10kg per month and others loss more than 10kg per month. Male consumer usually loss weight faster compared to female. BTW, based on our consumer's experience, the fastest result we got is 7kg per week!

      Delete
  11. salam..nak tnya btuk ke alpha lipid ni menghilangkan perut buncit?saya x gemuk tapi perut agak buncik sedikit,,adakah sesuai untuk mengambil alpha lipid?

    ReplyDelete
  12. salam,nak tanya...saya baru guna alpha lipid ni seminggu..Alhamdulillah,badan rasa ringan ;) saya nak tanya,masa lepas kita shake tu,memang dia akan berbuih eh? lpas tu,tunggu buih tu mendap dulu ke atau boleh je minum macam tu? saya guna botol biasa untuk shaker(bukan botol mineral la yang pasti)

    ReplyDelete